Jaa is de wintervelg van me pa, past helaas niet "op" de poloMooi wiel heb je "onder" je Polo liggen.
Volkswagen
Polo 6C
1.2 TSI
Jaa is de wintervelg van me pa, past helaas niet "op" de poloMooi wiel heb je "onder" je Polo liggen.
Die zit goed vast met dit systeem, je laat de telefoon er in zakken en de armpjes pakken hem automatisch vast, mooi universeel setje zo@Rwmulder11 Klopt, kijk aan! Deze ziet er ook netjes uit!
Zit de telefoon een beetje goed vast?
Toffe velgen!Auto weer gewassen
Thanks! Zijn originele Audi A1 wielenToffe velgen!
dan heb jij precies nog een nieuwere dan ik.Vandaag heb ik de spulletjes binnen gekregen van AliExpress; de navigatie update van 2024 en nieuwe toetsen voor de sleutel.
De sleutel ziet er nu weer fresh uit
Echter zit ik met het volgende. Als ik kijk in de navigatie instellingen bij “versie informatie” zie ik dit. Moet daar niet “Shield 2024…” staan? Of is dat simpelweg de datum wanneer de unit is geproduceerd?
Frappant. De navigatie doet het bij mij nu wel en ik gok dat ik gewoon de nieuwe heb.dan heb jij precies nog een nieuwere dan ik.
op de site van vw staat precies geen nieuwere dan de versie die ik heb.
Wagen onder handen genomen met een tandenborstel en daarna door de wasstraat.
Van stilstaan wordt een auto er niet schoner op.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.