Klopt maar hij was nu heel anders vuil. Groene aanslag op rubbers e.d.Van rijden worden ze nog viezer
Is dat dezelfde kaart als bij Audi? Want Audi vraagt € 199 voor een Europa update voor de offline versieik heb mijn kaarten ondertussen ook terug bijgewerkt naar versie 2024/2025
heb ik gewoon van de VW site gehaald en op een 32gb kaartje gezet zoals gewoonlijk.Is dat dezelfde kaart als bij Audi? Want Audi vraagt € 199 voor een Europa update voor de offline versie
Moet je zeer zeker niet betalen, slaat nergens op hoe duur dat is, haha.Is dat dezelfde kaart als bij Audi? Want Audi vraagt € 199 voor een Europa update voor de offline versie
Hierop aanhakend, kan ik hier ook map data vandaan halen voor de RNS315?heb ik gewoon van de VW site gehaald en op een 32gb kaartje gezet zoals gewoonlijk.
werkt een RNS315 met SD kaart voor navi kaarten of op harde schijf? dacht schijf.Hierop aanhakend, kan ik hier ook map data vandaan halen voor de RNS315?
Of loopt dat prehistorische computertje dan vast door alle map data?
Ik heb wel een SD-kaart slot zonder SD-kaart, dus je zou denken dat via daar de update geladen kan worden.
Heb je een online versie met verkeersinformatie?heb ik gewoon van de VW site gehaald en op een 32gb kaartje gezet zoals gewoonlijk.
ik veronderstel dat het kaart materiaal voor zowel Volkswagen, Seat, Skoda en denk ook Audi hetzelfde is, mocht er dit iemand kunnen bevestigen.
ik heb verkeersinformatie ja.Heb je een online versie met verkeersinformatie?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.