Een week of twee geleden zat ik (zoals gewoonlijk) een beetje stom te scrollen op TikTok, en ineens kwam ik iemand tegen die wel een heel bekend dashboard had; namelijk die van een Polo 6C.
Hij was een standaard voor zijn telefoon aan het plaatsen in de auto. Echter zal de telefoon niet opladen, enkel magnetisch vast zitten d.m.v. MagSafe
Ik dacht ik deel hem ook met jullie!
De standaard bestaat uit 2 onderdelen:
1: De magneet (let op! Werkt volgens mij alleen met iPhone modellen welke MagSafe compatible zijn).
2: Het standaard zelf die precies tussen de ventilatorroosters past en je vast kan klikken. De schuifjes voor de ventilator worden niet geblokkeerd en je kunt er gewoon bij.
De link naar AliExpress voor het MagSafe schijfje: (in de link staat voor iPhone 15 Pro Max, maar volgens mij kan dit voor alle iPhones die compatible zijn met MagSafe)
Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu! €4,53 | Magneet Hoofd Voor Magsafe Auto Telefoon Mount Universeel 17Mm Kogelgewricht Magnetische Telefoon Houder Accessoires Voor Iphone 15 Pro Max Xiaomi
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com
a.aliexpress.com
De link voor het standaard zelf (let op! Geschikt voor Polo 6R en 6C):
Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu! €3,81 51% Off | 1Set Plastic Materiaal Voor 2011-2016 Volkswagen Vw Polo 6r Speciale Auto Telefoonhouder Vaste Beugel Stand Mobiele Zwaartekracht Koppeling
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com
a.aliexpress.com
Totaal was ik ongeveer €10 kwijt.
Ik wilde jullie dit niet onthouden en het werkt nu al super!
Thomas, out