wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag


Nee dat niet, achteraf had ik het beter zelf kunnen doen. Ik had voor de tijd m'n dashcam van de voorruit gehaald en de kabel weggewerkt in de dakbekleding, net boven de binnenspiegel. Maar wat hebben die downies nou gedaan? fysiek de kabel doorgeknipt. Zekering vervolgens gesprongen van de 12v plug omdat de koperen binnenmantel van de kabel tegen iets metaals kwam..

Auto monteur en en zomaar kabels doorknippen zonder te weten waar ze voor zijn!? o_O
Raad iedereen geen zaken te doen met GlasGarage, want ze zijn duidelijk te dom om te poepen...
 
.  .  . 
  • Leuk
Waarderingen: BVS
lijkt dat zo of zit er aardig wat kleurverschil tussen de stoelverwarmingsknoppen en de afdekplaatjes?

Yep die afdekplaatjes zijn origeneel en geen cockpit spray op gedaan ivm andere afdekplaatjes dat zitten andere middenconsole heb ik vervangen. Stoelverwarming en paniekschakelaar enz stond al cockpitspray gespoten van andere oude midden console. Snap je?
 
Volkswagen  Polo 9N  1.9 SDI 
Had dezlfde in de Polo, goed in de hand liggende pook vond ik. Big Grin

Moet 'm alleen nog wat beter vast maken, hoe had jij dat gedaan? Ringetje wat er aan zat was niet 'fijn' te knijpen eenmaal op de pook geschoven zegmaar.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
407151310badf062cb1440ccd3e9aba7.jpg


Nieuw raam[emoji35]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi 99pk 230nm vvt 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!