Wat heb jij vandaag voor je auto gekocht?

En toen brande vanmorgen ineens een lampje en stond er op het MFD "controleer oliepeil".
Die was inderdaad erg laag dus ff bij de dealer (Express Service) een liter longlief olie bij laten vullen.
Kcheng ... € 25,41
25 euro voor 1 liter?! 100m verderop bij de dealer in ede zit een oliehandel, daar betaal je veel minder voor castrol edge. Tip voor de volgende keer ;)
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: GertJan
Nope, niet van Xenonlamp maar van Hilox. Omdat hier Philips ledjes in zitten :) En vriend van me heeft zn Leon gehaald en het is super!
Ik heb (/had) nu Philips WhiteVisions erin, maar 1tje is defect gegaan. Gelukkig via Philips nieuwe gekregen omdat ik ze maar 10maandjes erin heb zitten. Maar die Whitevisions zijn niet zo wit als ik heb gedacht.

Belangerijkste is, die LEDjes zijn wit, veller en alles is zichtbaarder :)


De sets van xenonlamp.nl zijn ook met Philips LEDS :)

https://www.xenonlamp.nl/canbus-led/soorten/dimlicht
 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
Had een setje led dimlicht gekocht via Xenonlamp, ja die x-line serie die ze hier promoten. Bij binnenkomst bleek het een andere set te zijn, die met de koelvinnen pastte toch niet helemaal lekker etc. zei de verkoper. Vanavond 1 lamp erin gedaan tegenover me huidige xenon, maar ben er niet weg van. Hou het lekker bij me xenon en stuur deze set retour. Verder zit er nog een verlichting update aan te komen, hopelijk voor het weekend binnen......
 
Nieuwe ondergril + mistlicht kappen.. Ze waren helemaal verweerd en het was weer tijd voor vervanging. Eens kijken of het oude setje mooi mat zwart kan krijgen, heb ik nog wat te kiezen:mrgreen:
Ik Zat er dus aan te denken om die oude verweerde kapjes die ik eraf gehaald heb metalic zwart te maken en kijken hoe dat staat. Jij misschien een idee hoe je dit mooi voor elkaar krijgt ?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
47 liter benzine

b4c50d6ab43d655fbaab3ee3117ce974.jpg



Grtz Jorrit [emoji111]️
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Storing laten nakijken, EPC lampje begon afgelopen week soms te knipperen bij het starten en tijdens het rijden.

image.jpeg

Oorzaak: kapotte drukmeter tussen het roetfilter, dus onderdeeltje gehaald bij de dealer en net vervangen. Problem solved!
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
Carclean SSS vandaag. Even inslaan!!

Lijstje:
Summer Super Sale - 3 september 2016

Mega Hour Deals

Gedurende de dag zetten we steeds twee, drie of vier merken voor meerdere uren met maar liefst 20% of zelfs 25% korting in de aanbieding.

Van 10.00u tot 12.30u - 20% korting op Collinite, 303 en Monello
Van 11.00u tot 13.00u - 25% korting op Dodo Juice, Scholl en Mothers Wax
Van 12.00u tot 14.30u - 20% korting op Poorboy's World, Wolf's Chemicals en Gyeon Quartz
Van 13.00u tot 15.00u - 25% korting op Nanolex, Sonax en Autoglym
Van 14.00u tot 16.30u - 20% korting op Auto Finesse, Kenotek, Voodoo Ride en Meguiar's

En nog meer, zie fb.
 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!