Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hansstaal zei:Donderdag gaat het gebeuren, in Nieuwegein. Uiteraard zal ik verslag doen van de gebeurtenissen. Op de RAI speciaal uitgekeken naar Tuners, ik ben er maar een tegen gekomen die zich daar zeer professioneel opstelde. Ook de ontvangen documentatie, e-mails en telefoontjes zeer correct en terzake kundig, dus volvertrouwen de afspraak gemaakt.
Wordt vervogt :roll:
Hansstaal zei:ja... ik op weg vanmorgen al vroeg natuurlijk ivm de files, wordt ik onderweg staande bij hoevelaken in de file, gebeld dat het programmeer kastje is gevallen en defect. Het was de eerste en enige voor dit type auto voorlopig :roll: ik wordt gebeld wanneer deze weer gerepareerd is. Zat dus om 10 uur wel aan de koffie maar dan thuis. :evil: ik heb nu verschillende gedachtes hierover, maaaar ik ben en blijf positief.
wordt vervolgt
BlueBlueMotion zei:Hansstaal zei:ja... ik op weg vanmorgen al vroeg natuurlijk ivm de files, wordt ik onderweg staande bij hoevelaken in de file, gebeld dat het programmeer kastje is gevallen en defect. Het was de eerste en enige voor dit type auto voorlopig :roll: ik wordt gebeld wanneer deze weer gerepareerd is. Zat dus om 10 uur wel aan de koffie maar dan thuis. :evil: ik heb nu verschillende gedachtes hierover, maaaar ik ben en blijf positief.
wordt vervolgt
Ik vind het een vreemd verhaal van Chiptuning Experience: "een programmeer kastje" speciaal voor één type motor......
Ik ben benieuwd over het vervolg....
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.