P
PoloDave
heb een beetje op tuningsites gekeken (o.a. Vertura) maar daar staat: turbo/intercooler: ja/nee
maar als je hem wel hebt: I stand corrected
maar als je hem wel hebt: I stand corrected
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
TwistedBE zei:Vreemd want ik heb anders overduidelijk wel een Intercooler (fmic) op mijn 1.6 TDI
Het is wel geen bluemotion maar de 77kw/105pk versie.
Andy123 zei:Ja ervaringen, die heb ik wel maar zijn eigenlijk hetzelfde als mijn eerste verhaal. Heb er nu 3000 mee gereden en voor zover ik weet geen zwarte pluimen verder. Ik weet niet of het helpt maar ik rij ook wel eens 180 hoor.
Soms interesseert me die tank diesel niets en ik heb nu in mijn hoofd dat ik met deze tank de 1000 km probeer te halen.
Kortom,
ik heb meer vermogen als ik dat wil. (wel 1-2 minuten na starten van de auto)
ik kan zuinig rijden (weet niet of de chip daar veel aan meedraagt)
Het zit me niet in de weg
Ik heb gewoon motorgarantie
Wie geeft die motorgarantie?
VWP6RBM zei:Ik overweeg ook een tuning van Ventura te nemen. Heb op m'n BM nu zo'n 1600km staan. Is het wel verstandig om nu een tuning uit te voeren? of is het wijsheid eerst te wachten tot ca. 10.000 km op de teller te hebben? Als ik de berichten in deze toppic zo lees wil ik morgen nog wel heen
Kun je uitleggen waarom, dat snap ik niet..cornesagt zei:chippen kun je beter gelijk doen omdat de auto dan gechip ingereden word en daardoor sneller word.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.