davidbluemo
Nieuw lid
heb ze net een mail gestuurd met de vragen:
-is het via obd of een losse module?
-wat worden de nieuwe waarden van de auto?
-wat gaat die evt. kosten?
het ziet er op het eerste oog goed uit maar als het via obd is dan is hij een van de weinigen die dat kan.[/quote]
Ja ik hoop dat hij het kan.
Dat zou super zijn aangezien in geen losse module in me auto wil.
Laat het even weten als je een mail terug krijgt.[/quote]
heb ze aan de telefoon gehad, ze doen er ook een losse module in monteren omdat de computter gewoon te goed beveiligd is. deze module is NIET te vergelijken met een powerbox wert mij verteld het is eigenlijk gewoon een losse computer buiten de eigen computer om.ze hadden er al veel gedaan en alleen goede reacties (zeggen ze).maar ik heb een afspraak gemaakt voor deze zaterdag ben benieuwd!!![/quote]
Ja ik ben ook zeker benieuwd ernaar.
Laat het ons weten wat ze allemaal tegen je vertellen.
En of je het eventueel overweegt om te doen.
-is het via obd of een losse module?
-wat worden de nieuwe waarden van de auto?
-wat gaat die evt. kosten?
het ziet er op het eerste oog goed uit maar als het via obd is dan is hij een van de weinigen die dat kan.[/quote]
Ja ik hoop dat hij het kan.
Dat zou super zijn aangezien in geen losse module in me auto wil.
Laat het even weten als je een mail terug krijgt.[/quote]
heb ze aan de telefoon gehad, ze doen er ook een losse module in monteren omdat de computter gewoon te goed beveiligd is. deze module is NIET te vergelijken met een powerbox wert mij verteld het is eigenlijk gewoon een losse computer buiten de eigen computer om.ze hadden er al veel gedaan en alleen goede reacties (zeggen ze).maar ik heb een afspraak gemaakt voor deze zaterdag ben benieuwd!!![/quote]
Ja ik ben ook zeker benieuwd ernaar.
Laat het ons weten wat ze allemaal tegen je vertellen.
En of je het eventueel overweegt om te doen.