Dankjewel. Maar zoals je ziet ... de aanhouder wint.Jeetje, wat een geklooi zeg, en dat met zo'n nieuwe auto. Sterkte!
Tja, mijn ervaring met de dealer hier is in ieder geval ondertussen dat als ze je wat kunnen verkopen ze echt je allerbeste vriend zijn, maar als jij hun nodig hebt dat het dan zeker geen vrienden meer zijn, of ze geven geen gehoor of de kassa rinkelt direct.God man, de dealer in Tiel waar ik kwam is ook zo onbeschoft als de )(*@$&). Succes met de afhandeling verder, ik ga dit zeker op de voet volgen! Ben benieuwd wat er nou aan de hand is en hoe dit ook wordt opgelost..!
Juist wel, voor garantiegevallen krijgen ze van PON niet hetzelfde uurloon betaald als dat jij als consument zou moeten betalen als het geen garantie is.Zou ze zelfs de garantiegevallen niet gunnen, je kan overal terecht met fabrieksgarantie.
Juist wel, voor garantiegevallen krijgen ze van PON niet hetzelfde uurloon betaald als dat jij als consument zou moeten betalen als het geen garantie is.
Dus ja, laat ze maar werken voor een hongerloontje, ipv de welwillende consument een poot uit te trekken.
Ik weet dat Mark @TCL dit ooit ook met een auto heeft gehad, toen bij mij die storingen voordeden heb ik er per mail contact met hem over gehad.
Onacceptabel ... gewoon de auto niet weer meenemen voordat het opgelost is. En gewoon een leenauto claimen.Doet me denken aan al de problemen die ik bij mijn 6r gehad heb heb hem zelf 8 keer,ofzo binnengebracht en ook gezegt dat ik hem niet terug wou voor het opgelost was maar kwam geen oplossing uit de bus en heb het zelf maar moeten oplossen
Dankjewel voor het medeleven en jij ook sterkte en succes op de goede afloop ... goed idee die groep.Dat was bij mij auto sowieso, Ben als laatste bij hem geweest met een 6c, meerdere opties aangezet en dus ook de us lights. Kreeg melding van ruitensproeier, koelvloeistof en me radio en tellerbak viel uit. Mark kende dit en vertelde mij dat een kwartier rust voor de auto het probleem oploste. Na bijna vijf kwartier verder us lights uitgezet en probleem was over. Geen kwaad woord over mark, deed meer dan zijn best, terwijl moeders en de kinderen op eten zaten te wachten.
Mijn probleem blijft ook, afgelopen zaterdag bij de dealer mijn complete computer gedownload, staat nu op de vw server en wordt nu uitgepluist. Al Een jaar bezig en nog geen oplossing in zicht, denk maar dat we een hulpgroep voor 6c eigenaren moete oprichten.
@ Gertjan, sterkte met je auto!
Ondanks dat de jouwe een 6R is, wellicht goed te melden wat de problemen waren en hoe ze uiteindelijk opgelost zijn.Doet me denken aan al de problemen die ik bij mijn 6r gehad heb heb hem zelf 8 keer,ofzo binnengebracht en ook gezegt dat ik hem niet terug wou voor het opgelost was maar kwam geen oplossing uit de bus en heb het zelf maar moeten oplossen
Niet schriftelijk vastgelegd maar een mondelinge afspraak is net zo goed bindend.@GertJan
Heb je de dealer dit ook schriftelijk toegekend ?? Zo sta je iets sterker mocht het echt uit de hand lopen straks met zo'n welles nietes spelletje.
(Zelf gehad met een van mijn vorige auto's, uiteindelijk zelfs de gebreken a al minute gefilmd als bewijs)
Natuurlijk hoop ik dat het keurig opgelost wordt en dat je straks lekker kan genieten van je reis naar Azië !!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.