2006 Polo 9N3 GTI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lichtschakelaar en module net erin gezet. Simpelweg plug en play :mrgreen: ook de ch/lh functie zonder een draad ergens af te tappen, blijkbaar een iets andere versie waar dit niet hoeft!
Helemaal goed zo :)
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Mooi hoor!

Met welke verlichting rij je dan?

Volgens mij als het gaat schemeren gaan de stadlichten al aan en wordt het donkerder dan komt het dimlicht erbij.
Er zat een "jumper" in die de mistlichten dan ook inschakelde maar dat wil ik niet dus die heb ik eruit gehaald zodat alleen het dimlicht aan is :)
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Super optie!
Ook leverbaar voor de Polo 6R?

Zeker wel!
Lijkt dezelfde module die ik in mijn polo had;)

Oh enneh dat had is alleen omdat de mijne storing gaf nadat ik met een lege accu stond :(
Dimlicht ging toen bij mij al aan als ik de auto op contact zette (en schakelaar op uit had), dus toen meteen de module er tussenuit gehaald en niet meer aangesloten om te resetten of testen of wat dan ook;)
Ligt momenteel in een kast, moet er ooit nog weer eens naar kijken of die gaar is geworden, of dat ik met een reset dat ding met een gerust hart kan verkopen:)
Aangezien ik momenteel niet weet of die nog functioneert of niet ga ik m ook niet verkopen;)

Edit, even vergeten te vermelden: dat dimlicht direct aan was nadat ik uit de brand was geholpen door de helden van de mobiliteitsgarantie! :)
Dus bij deze alsnog mijn hulde aan Century Groningen :mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
Zal zeker alleen zin hebben als je AB hebt?

En nogmaals mijn vraag omdat men daar overheen las: Waar zit dan die lichtsensor?
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!