Kijk uit omg Rotterdam dieven gilde aktief.

Sorry als ik een oud topic aanhaal, maar heeft er iemand en advies welk alarm het beste is?
Een alarm dus buiten het oem alarm om wat niet onklaar te maken is.

Bearlock icm DEFA Klasse 3 alarm. Klasse 4 of 5 kan ook. Dan heb je o.a. voertuigvolgsysteem. Maar dat vind ik onzin want je hebt die Bearlock. Dat is echt een taaie! Stick Out Tongue
Zonde van de abonnementskosten van zo'n volgsysteem.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Bearlock helpt je niet tegen dat je auto gestript word. Aangezien het in letterlijk in minuten gebeurd. Zou voor een alarm gaan die ook op de claxon is aangesloten. en speciale schroeven waar je navi mee vast zet dat soort dingen vertragen de dieven en worden ze zenuwachtig. Kreeg ook nog een tip mbt koplampen de bouten met een harde lijm vullen zodat ze de torx er niet in kunnen steken.
 
Volkswagen  polo 6R  1.6 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: Arie88
Is er een alarm dat “het beste” is?
Ik lees in de post hierboven iets over een DEFA alarm. Zijn er stations die dat voor een goede prijs inbouwen? Heb je daar dan ook meteen een aparte sleutel of tag voor nodig om het iedere keer te deactiveren als je zelf instapt?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 107pk / 275Nm 
bel fleetaccess, die leggen je alles uit mbt alarm!
vragen naar Maarten van Doorn , doe hem maar de groeten van mij (grijze polo gti, weet die genoeg haha)

Fleetaccess B.V.
Hoofdkantoor: Spegelt 29A | 5674 CE Nuenen | Tel: 088 - 0123 300 | Fax : 084 714 65 88 | info@fleetaccess.nl
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
Bearlock helpt je niet tegen dat je auto gestript word. Aangezien het in letterlijk in minuten gebeurd. Zou voor een alarm gaan die ook op de claxon is aangesloten. en speciale schroeven waar je navi mee vast zet dat soort dingen vertragen de dieven en worden ze zenuwachtig. Kreeg ook nog een tip mbt koplampen de bouten met een harde lijm vullen zodat ze de torx er niet in kunnen steken.
Dan trekken ze m wel kapot
 
Is er een alarm dat “het beste” is?
Ik lees in de post hierboven iets over een DEFA alarm. Zijn er stations die dat voor een goede prijs inbouwen? Heb je daar dan ook meteen een aparte sleutel of tag voor nodig om het iedere keer te deactiveren als je zelf instapt?

Heb ook Defa. Is inderdaad een apart kastje om alarm in of uit te schakelen.
Ben er erg tevreden over ! Kostte mij 660 euro bij Anca in Wijchen. Heb je
meteen een rood ledje boven de achteruitkijkspiegel.
 
Oh dus geen dagwaarde, maar aankoopbedrag van de Polo zelf? hoe heb je dat aangetoond als ik vragen mag?
Wellicht iets te gemakkelijk, maar dat toon je toch aan middels je aankoop factuur? Mooie regeling. Ik heb zelf de eerste 2 jaar nieuwwaarde regeling.

EN afstand gedaan van de polo, want het zou een kwestie van tijd zijn tot ze weer terug komen om te shoppen.
Lijkt mij dat ze niet snel twee keer dezelfde locatie gaan "bezoeken", toch zonde om die reden geen Polo meer te rijden. Wel al erg genoeg dat die gasten niet van andermans spullen kunnen afblijven. Ik begrijp inmiddels ook dat het alarmsysteem, wat ik in mijn Polo af-fabriek heb, niet echt afschrikt?
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
Is er een alarm dat “het beste” is?
Ik lees in de post hierboven iets over een DEFA alarm. Zijn er stations die dat voor een goede prijs inbouwen? Heb je daar dan ook meteen een aparte sleutel of tag voor nodig om het iedere keer te deactiveren als je zelf instapt?
Jij hebt een Polo 6C? In dat geval kun je met vcds activeren dat de claxon gaat loeien als iemand jou binnenste deurhendels opendoet als de auto op slot staat. Die zien ze volgens mij niet aankomen. Kijk maar naar de foto's van @Radj010": ze zijn begonnen met het achterraampje om vervolgens de deuren open te kunnen doen.

Ik heb uiteindelijk me aankoopbedrag terug gekregen. EN afstand gedaan van de polo, want het zou een kwestie van tijd zijn tot ze weer terug komen om te shoppen.
Mooi opgelost, afschrijvingsvrij gereden. Snel opzoek naar een nieuwe Polo!
 
Lijkt mij dat ze niet snel twee keer dezelfde locatie gaan "bezoeken"

Ik begrijp inmiddels ook dat het alarmsysteem, wat ik in mijn Polo af-fabriek heb, niet echt afschrikt?
Volgens mij is dat juist wat ze wel doen. Ze weten dat er spullen/auto vernieuwd worden. Doen ze ook bij huisinbraken want die LED TV wordt toch snel weer vernieuwd.

Ik vrees dat tegenwoordig er maar weinig is dat ze afschrikt. :(
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Oh dus geen dagwaarde, maar aankoopbedrag van de Polo zelf? hoe heb je dat aangetoond als ik vragen mag?
Heb het niet hoeven aantonen,ik het het omgedraaid . Oke jullie geven mij een bedrag xxx ik hoef het geld niet koop maar een soort gelijke met die opties. Toen werd het stil en werd er gezegd ik bel u morgen terug. En een dag erna was me auto opeens 2000 euro meer waard.
 
Volkswagen  polo 6R  1.6 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N en Sal
Jij hebt een Polo 6C? In dat geval kun je met vcds activeren dat de claxon gaat loeien als iemand jou binnenste deurhendels opendoet als de auto op slot staat. Die zien ze volgens mij niet aankomen. Kijk maar naar de foto's van @Radj010": ze zijn begonnen met het achterraampje om vervolgens de deuren open te kunnen doen.


Mooi opgelost, afschrijvingsvrij gereden. Snel opzoek naar een nieuwe Polo!
Aangezien de polos zo in trek zijn bij de dieven . Heb ik een golf 7 gekocht. DIe staan staan niet zo hoog op de lijst volgens de verzekering expert.
 
Volkswagen  polo 6R  1.6 TDI 
Haha aparte verzekering expert dan, Golf en Polo staan zo’n beetje exact op dezelfde hoogte wat diefstal/inbraak betreft.
Volgens de schade expert niet. Meest wat gestolen word is De BMW navi enz, Daarna kwam Mercedes A klasse en daarna kwam de polo. Als een golf gestolen word is meestal heel de auto weg en vaak niet de onderdelen.
 
Volkswagen  polo 6R  1.6 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!