Precies, vond het zelf eigenlijk wel erg gaaf staan ipv een duitse plaat wat je vaak ziet.Vet!! Eens kijken of je zo'n plaat kan scoren, leuk om bij een meeting erop te zetten
Monopoly geld wel, euro's iets minderHeb je een paar miljoen op overschot voor die plaat?
Staat wel met het 'zwaard' in het wit.
Ziet er goed uit!Nu moet de ondergrill ook vind ik
Vind ik ook, lelijke kleur dat plastic, de nieuwe Rline heeft wel al hooglans zwart maar plastidip gaat hem ook erg goed staan denk ik !Ziet er goed uit!
Je ondergrill wordt dan glanzend zwart? Ben benieuwd naar het resultaat, gaat volgens mij dik staan.
Mijne ga ik matzwart plastidippen, nu vind ik het te 'grijzig'... Ik neem dan ook de bovengrill mee (behalve logo), dan is alles één kleur.
Als je het helemaal perfect wil wel, het is meer een priegelwerk (veel geduld vereist) dan dat het echt veel werk is. Ik vond bijvoorbeeld het verwijderen van de grill al een aardige klus.Ziet er strak uit, zal wel veel werk zijn zeker?
De mistlampcovers zal wel meevallen maar die lamellen van de ondergrille ....... dat wordt idd een 'leuk' werkje.Zal wel een 'leuk' werkje zijn die ondergril om te wrappen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.