Groepskorting als we meerdere bij PON bestellen?*is begonnen met sparen voor 2014 koplampen*
Ja lijkt inderdaad op onderbrekingen, maar ik denk dat ze op die van de golf 7 gaan lijken en die zijn dan weer erg mooi !nou ik vind dat led er een beetje raar uitzien met die onderbrekingen. of ik zie het verkeerd.....
Lijkt 18 inch ? Maar kan ook bedrog zijn, banden zijn nl. iets platter. Audi heeft ook soortgelijke velgen met die ''omgebogen" spakenIemand een idee welke maat die velgen zijn ? Zijn ze al te koop ?
Seat heeft ze ook, 17" onder de Ibiza. In dezelfde steek als de Polo 6R....Lijkt 18 inch ? Maar kan ook bedrog zijn, banden zijn nl. iets platter. Audi heeft ook soortgelijke velgen met die ''omgebogen" spaken
Ja lijkt inderdaad op onderbrekingen, maar ik denk dat ze op die van de golf 7 gaan lijken en die zijn dan weer erg mooi !
Trouwens als het volledig led is moeten de lampen worden gekoeld door een kleine fan of koelvinnen ivm de warmte, ben erg benieuwd of ze uitwisselbaar zijn.
Ook kan ik niet goed zien wat er veranderd is aan de achterlichten ? iets donkerder en iets dunnere lichten en de reflector misschien eruit omdat die in de bumper zit ?
Verder vind ik de voorbumper op die chrome snor na wel mooi lijkt idd op de gti/gt. Tellers a la porsche ook erg mooi middenconsole wat minder. 1.8 GTI klinkt toch lekker !
En krijgen de huidige blueGT rijders een software update waardoor ook die 150pk hebben?
En de GTI rijders :lol:. Want blokken blijven hetzelfde als ik het zo lees.
Ben ook nog op zoek...inruilen zonder bijbetalen !? welke dealer doet dat dan !? ga ik daar voortaan auto's halen
Geachte heer Houz74,
Hartelijk dank voor uw interesse in de nieuwe Volkswagen Polo.
Vanaf vandaag houden we u graag op de hoogte omtrent al het nieuws rondom de introductie van dit nieuwe model.
Met vriendelijke groet,
Volkswagen Nederland
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.