Meer lichtopbrengst Lumen betekent meer hitte, hitte in een koplamp moet gekoeld worden. Jou TV wordt ook gekoeld door koelvinnen maar die is niet zo fel als een koplamp hoop ik.Waar haal je die info weg? Een LED (OLED) tv wordt toch ook niet warm? (mijn plasma tv daar in tegen heeft na 3 uurtjes tv kijken de hele kamer met 2 graden warmer gemaakt)
Dan zijn we ook van de condens aan de binnenkant af 's ochtends.The fans also circulate warm air to defrost the lenses on cold mornings.
Meer lichtopbrengst Lumen betekent meer hitte, hitte in een koplamp moet gekoeld worden. Jou TV wordt ook gekoeld door koelvinnen maar die is niet zo fel als een koplamp hoop ik.
Op de foto (Audi A7 Full led koplamp) zie je de fan die ik bedoel rechtsboven. Ik doel hiermee op de uitwisselbaarheid van de koplampen.
Als je van lezen houdt:
Thanks to chip improvements, LED output is whiter and also brighter, from 15 lumens per watt in 2001, when Audi started its research, to 60 today, says Audi’s light engineering director, Stephan Berlitz. In the R8, the LEDs are clustered—14 for the low beam, eight for the high beam—and cooled by fans to keep internal temps below a diode-killing 300 degrees F. The fans also circulate warm air to defrost the lenses on cold mornings.
Iets boller lijktie! Erg mooi zo
Hier:Iets boller lijktie! Erg mooi zo
De Polo is voorts langer (+2 mm), maar dat komt door het iets dikkere bumperwerk.
Wel nice dat de Gti er nu ook met handgeschakelde zesbak komt
Ja, ik moest ook even zoeken. Maar er is vandaag naar buiten gekomen dat de nieuwe GTI een 1.8TSI motor krijgt en standaard een handgeschakelde 6-bak.Ow?!!
Klopt, erg verwarrend... Het is wel gezegd door hoofd motorontwikkeling bij VW. Dus ik neem maar aan dat het klopt.Autoweek schrijft toch iets anders omtrent de GTI.
Daar wordt gesproken over een 1.4 blok.
Dan hoop ik dat er wat BlueGT's met DSG op de 2ehandsmarkt komen, dan ruil ik de Bluemotion in!Als dat echt zo is ruil ik mijn BlueGT in op een nieuwe GTI met 1.8 motor
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.