En zo is iedereen uiteindelijk weer blij!Dan hoop ik dat er wat BlueGT's met DSG op de 2ehandsmarkt komen, dan ruil ik de Bluemotion in!
En zo is iedereen uiteindelijk weer blij!Dan hoop ik dat er wat BlueGT's met DSG op de 2ehandsmarkt komen, dan ruil ik de Bluemotion in!
In mei maar even informeren wat een BlueGT met zonnedakje, led lampen en electronische dempers moet gaan kosten en wat ik voor inruil terug krijg op mijn BlueGT. Maarja dit is puur hebberigheid natuurlijk en zul je zien komt er in 2016 een splinternieuwe Polo.
Als je er rustig mee rijdt en zuinig op bent, ga ik ook vast sparen......Oeioeioei
Upsizing FTW! Nieuwe Polo GTI krijgt 1.8 TSI - Autoblog.nl
Wordt een 2015 model, vind ik niet erg. Rijden wij nog een jaartje in de BlueGT en in 2015 een nieuwe GTI met een blok wat geen olie verbruikt (de reden dat we vorig jaar niet voor een GTI zijn gegaan) en electronische schokbrekers! Ik ga alvast sparen.
Wordt een 2015 model, vind ik niet erg. Rijden wij nog een jaartje in de BlueGT en in 2015 een nieuwe GTI met een blok wat geen olie verbruikt (de reden dat we vorig jaar niet voor een GTI zijn gegaan) en electronische schokbrekers! Ik ga alvast sparen.
Als je er rustig mee rijdt en zuinig op bent, ga ik ook vast sparen......
Ben benieuwd wanneer de vernieuwde GTI komt.
4e kwartaal 2014 volgens mij.
A report from Chinese website auto.ifeng.com suggests a new Polo GTI is coming in 2015 and will switch from 1.4 to a bigger 1.8-liter TSI. We're talking about the new unit from the EA888 engine family and already offered on the Audi A3 or VW Golf and SEAT Leon FR, where it produces 180 hp and 250 Nm of torque.
A bigger engine that doesn't give you more power? Strange as it might sound, this doesn't surprise us at all. Back in October, we had a similar idea about the future of the smallest GTI. Reports of the twincharger's demise have been rampant due to problems with reliability and retuning the unit for new emissions regulations.
The bigger engine won't necessarily add more weight or undermine fuel economy, so it's not a bad idea. Other things about the Polo GTI, like the red accents or specific wheel design, will remain true to form, keeping fans happy.
In andere artikelen wordt gezegd dat alle benzinemotoren 20% zullen zijn.. We zullen het moeten afwachten. Mocht ie bij de release 20% zijn dan zal dat ,met de regeltjes trend op het gebied tbv "het milieu", niet lang zijn..Benieuwd maar ik ben bang dat hij 25% bijtelling gaat worden:
Volkswagen gaat de opgefriste Polo vanaf volgend jaar wellicht op aardgas (CNG) en als plug-in hybride op de markt brengen. Dat heeft Volkswagen laten weten tijdens de officiële introductie van de gefacelifte Polo in Wolfsburg. De plug-in hybride techniek van Volkswagen gaat onder de naam TwinDrive over de toonbank en is te combineren met zowel diesel- als benzinemotoren. In het geval van de Polo lijkt benzine een logische keus omdat de marges op dit formaat auto’s niet zo groot is, plug-in techniek duur, en dieselmotoren zijn ook duurder dan benzine.
Nee dit zijn niet de echte foto's, dit zijn photoshops door een vriend van me
Welke velgen het zijn heb ik geen idee van...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.