Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En vastzittende remklouwen als het nat geweest is, vooral achter. (9N-2004)
Idd draagarmrubbers bij 120000km. ( lijkt me sterk dat ze dat bij VW niet weten) Motormanagement lamp, een keer lambda sonde vervangen. 10.000km geen lamp gehad daarna weer terug. Geen verschil in motorprestatie of co2 waarde. Heb inmiddels 50.000km mee gereden, het verbruik is nog steeds hetzelfde. Bobine en dynamo ook al moeten vervangen. Achterrem zat in de winter ook regelmatig vast. Een van de remschoenen was gescheurd. Nu een dashboard wat volledig uitvalt. Twee keer gehad. Denk aardfout of ergens een los contact. Moet dan wel diverse storingscodes resetten naderhand. Hiervoor een polo uit 1992 gereden voor 600euro gekocht vijf jaar mee gereden een veer van de voorpoot moeten vervangen en een rubberslang van de motorontluchting. Toen nog betrouwbaar, nu is het echt K.U.T. Kwalitatief Uitermate Teleurstellend van VW. Weet niet of hierna nog een polo komt.Ivm de draagarmrubbers zijn er blijkbaar nieuwe modellen voor de Polo. Ik doe nu stage bij een VW dealer en had het er even over aangezien ze er juist eentje aan het doen waren. De 'oude' rubbers hebben een I profiel, die nieuwe zijn in een X profiel dus steviger. Had ze nu ook even de 'tip' gegeven van de A2 rubbers, dat wistten ze nog niet.
Zeiden wel dat de meeste Polo's na zo'n 30 000km terug kwamen voor nieuwe rubbers! Hadden er vorige week zo'n 4 gedaan, maar 30 k km lijkt me wel sterk. Ik heb mijn Polo sinds 35k km, en nu 87k km, en zijn in die periode nooit veranderd geweest, zelfs niet met mijn verlaging.
Kun je daar ook onverlaagd last van hebben?
hoi polo,ers en een hoog olie verbruik 1l op 1000 klm het lijkt wel mengsmering:-(
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.